Followers

Halaman

Dapatkan Nisvia Pada RM35


Satu-satunya alternatif kepada penghidap diebetis dan mereka yang mementingkan kesihatan.


Untuk Maklumat Lanjut KLIK DI SINI
Sebarang Pertanyaan, Sila Emel Ke:
real_4gamerz@yahoo.com

Saturday, April 23, 2011

Nisvia



100% Ekstrak Semulajadi
0% Karbohidrat
0% Kalori
0% Protein
0% Lemak

Baik Untuk:
- Penghidap Kencing Manis
- Penghidap Tekanan Darah Tinggi
- Melawaskan Kencing
- Pelbagai Jenis Penyakit Lain


FAKTA RINGKAS NISVIA.

APA ITU NISVIA?
"Ia dikatakan boleh mengantikan gula untuk pesakit kencing manis, yang juga dikategorikan sebagai pokok renek sesuai menjadi penghias penutup bumi"
  • Produk yang berasaskan dari sejenis daun yang digelar stevia, sebagai pemanis daripada spesis rebaudiana.
  • Stevia merupakan salah satu 240 spesis herba daripada keluarga bunga matahari (Astereacea).
  • Stevia bukan sahaja pada nama tetapi unik kerana khasiat yang dihasilkan daunnya boleh mengantikan gula.

SEJARAH NISVIA.
  • Daun stevia berasal daripada kawasan tropika dan sub-tropika di Amerika Selatan dan Amerika Tengah. Ada yang menyatakan ia berasal dari Paraguay.
  • Ia mula digunakan di Paraguay sejak 1500 tahun yang lalu.
  • Orang Indian Guarani (kaum pribumu Paraguay) telah mengenali kelebihan dan keunikan "KAA he-he" (istilah asli yang diterjemahkan sebagai "ramuan manis") berabad-abad sebelum penjajah-penjajah dari dunia lama (Eropah) datang meneroka benua Latin Amerika (Dunia Baru) kerana mencari harta dan kekayaan baru.
  • Di Eropah kegunaan stevia sebagai pemanis mula disedari pada kurun ke 16 dan ia kemudian dibawa ke Asia.

KANDUNGAN NISVIA.
Sejenis daun yang dipanggil stevia yang membiak tumbuh kebanyakkannya melalui keratan batang dan terbukti sebagai alternatif pengganti gula yang memberikan pelbagai khasiat.
  • Daunnya berbentuk bujur manakala batangnya lembut, halus dan bergerutu, boleh membesar setinggi 1 meter.
  • Stevia yang biasa digunakan sebagai pemanis adalah daripada spesis "rebaudiana".
  • 100% ekstrak semulajadi.
Berkesan apabila larut didalam air dengan hanya masa 1 minit dan penggunaan yang berterusan sehingga dapat merasai khasiat-khasiat yang diberikan.
 

KELEBIHAN NISVIA.
Satu-satunya alternatif kepada penganti gula dan penjagaan kesihatan badan
  • Menurunkan kadar gula dalam darah.
  • Melawaskan kencing dan sistem perkumuhan.
  • Menurunkan tekanan darah tinggi.
  • Membunuh bakteria.
  • Membunuh kulat.
  • Membunuh Virus.
  • Mengurangkan keradangan.
  • Mengurangkan berat badan.
  • Merawat luka terbakar.
  • Mengelakkan masalah diabetes.



PERBEZAAN NISVIA - GULA.

NISVIA.
  1. Sifar kalori lemak, karbohidrat serta toksid.
  2. 100% ekstrak semulajadi yang dihasilkan daunnya boleh mengantikan gula.
  3. Mengawal keseimbangan tahap gula di dalam badan.
  4. Rasa manisnya 100-200 kali ganda dari gula tebu.
  5. Hanya perlu mengunakannya dengan kuantiti yang sedikit,
  6. Boleh berjimat.
  7. Pengambilan berlebihan tidak mengancam kesihatan.
GULA.
  1. Zat kosong semata-mata sukrosa
  2. Tidak mengandungi nutrein penting seperti vitamin B, enzim-enzim & hanya mengandungi garam galian pada kadar yang sangat rendah.
  3. Melepaskan glukosa dengan pantas.
  4. Kadar yang berlebihan mengakibatkan pelbagai jenis penyakit berbahaya yang boleh mengancam kesihatan.



SIHAT DENGAN NISVIA.

Setelah kajian dilakukan, ternyata produk nisvia bukan hanya sekadar pemanis sahaja tetapi boleh memberikan pelbagai bentuk khasiat dan manfaat kepada pengguna.
  • Membantu mengurangkan stress & mencergaskan minda.
  • Mencegah kanser, tiroid & tumor.
  • Membakar lemak yang berlebihan di dalam tubuh.
  • Membawa kebaikkan bagi jantung.
  • Meningkatkan inflamasi yang rendah dalam darah.
  • Melancarkan peredaran darah dan sesuai untuk penyakit diabetis, hipoglisemia dan kandidiasis.


TESTIMONI

Selama kami mempromosikan produk NISVIA ini, ramai yang berpuas hati dengan produk kami ini. Bukan sahaja diterima bagi golongan warga tua. Ia juga diterima oleh warga belia di negara kita. Kini mereka tampil, tampil untuk membuktikan kehebatan NISVIA ini.

“Pada tahun lepas. Saya nyaris kehilangan kaki saya kerana saya mengalami kencing manis. Saya rasa putus asa. Tetapi setelah diperkenalkan dengan NISVIA oleh seorang sahabat. Saya merasai perubahan setelah mengunakannya. Alhamdulillah, penyakit saya semakin sembuh dari hari ke hari. NISVIA adalah produk semulajadi yang menakjubkan.”
Ustaz Salleh B. Jabar. Seksyen 7, Shah Alam.

“Saya mempunyai penyakit kencing manis dan tekanan darah. Setelah mengunakan NISVIA. Semakin hari penyakit saya berkurangan. Dari tekanan darah 13. Menurun ke paras 6. NISVIA amat baik sekali. Kemana sahaja saya pergi. Saya pastikan saya membawa nya.”
Haji Abd. Rashid B. Haji Ismail. Guar Cempedak, Kedah.

 “Sebelum saya mengunakan NISVIA, sistem perkumuhan dalam badan saya tidak lawas. Setelah mengunakan NISVIA. Ia membuatkan sistem perkumuhan saya lawas dan memudahkan aktiviti harian saya. NISVIA jauh lebih baik dari apa yang saya sangkakan. Amat hebat sekali.”
Hajah Rosnah Bt. Osman. Guar Cempedak, Kedah.

"Saya menjalani rawatan Hemodilisis hampir 5 tahun. Selain itu saya juga menghidap tekanan darah tinggi dan kencing  manis. Setelah meminum gula STEVIA dari produk NISVIA, kencing manis dan darah tinggi saya  sudah turun ke tahap seimbang. Tidur malam nyenyak dan kaki yang kebas-kebas hilang."
Muhammad Bin Sulaiman. 

No comments: