Followers

Halaman

Dapatkan Nisvia Pada RM35


Satu-satunya alternatif kepada penghidap diebetis dan mereka yang mementingkan kesihatan.


Untuk Maklumat Lanjut KLIK DI SINI
Sebarang Pertanyaan, Sila Emel Ke:
real_4gamerz@yahoo.com

Friday, November 12, 2010

Asap Misteri Dilihat di New York



GAMBAR menunjukkan asap misteri yang dilihat di ruang udara di Far Rockaway, Queens, New York kelmarin.
QUEENS, New York - Selepas satu asap misteri yang dikatakan sebagai satu pelancaran peluru berpandu di pantai Los Angeles, California pada petang Isnin lalu, asap serupa turut dilihat di ruang udara Far Rockaway, Queens Amerika Syarikat (AS), lapor sebuah akhbar semalam.
Gambar gumpalan asap yang melonjak ke langit itu dirakamkan oleh seorang pejalan kaki kira-kira pukul 5 petang kelmarin.
Ia kelihatan seperti asap yang keluar dari peluru berpandu yang baru dilancarkan.
Sehingga kini, puncanya masih belum diketahui.
"Ia kelihatan seperti asap sebuah roket," kata jurugambar itu yang menyatakan bahawa asap itu muncul di selatan Rockaway yang mungkin melangkaui Brooklyn atau New Jersey.
Penduduk tempatan memberitahu asap itu tidak kelihatan seperti 'sisa' yang ditinggalkan oleh pesawat yang terbang dari Lapangan Terbang Kennedy yang terletak berhampiran dengan tempat kejadian.
Pada Isnin lalu, gambar asap yang sama dirakamkan oleh seorang jurugambar sebuah stesen televisyen semasa dia menaiki sebuah helikopter sekitar pukul 5 petang.
Ketika itu, Jabatan Pertahanan AS menafikan bahawa ia melancarkan sebarang ujian peluru berpandu dan tidak mengetahui mengenai fenomena tersebut.
Namun, jabatan itu menyatakan dalam satu kenyataan bahawa ia berpuas hati bahawa sumber asap itu adalah dari sebuah pesawat selepas pihaknya memeriksa rakaman kepulan asap tersebut berdasarkan rekod radar Pentadbiran Penerbangan Persekutuan (FAA) dan sistem pengesanan pelancaran peluru berpandu miliknya.

No comments: